Müügitingimused

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks lisage soovitud toode/tooted ostukorvi, täitke nõutud andmeväljad ning valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Tellimuse vormistamiseks tuleb tutvuda ja nõustuda ostutingimustega. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.
  • Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank. Samuti aktsepteerime kõiki deebet- ja krediitkaarte ning võtame makseid vastu Montonio keskkonna kaudu.
  • Makse teostamine väljaspool Veebipoe keskkonda toimub vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
  • Peale tellimuse eest tasumist, saadab Inopure Sinu e-posti aadressile tellimuse kinnituse.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha või asendatakse teise kaubaga kokkuleppel ostjaga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Sooduskoodid

  • Veebipood avalikustab endale sobival viisil (kodulehel, infopäevadel, Facebooki vahendusel vms) sooduskoode, mis võimaldavad tooteid tavapärasest odavamalt osta.
  • Kui sooduskood on kehtiv, tuleb see rakendumiseks enne maksmist vastavasse pakutud lahtrisse kirjutada. Seejärel süsteem kontrollib koodi kehtivust ning arvutab ostjale uue hinna.
  • Sooduskood kehtib ainult toodete hinnale, mitte saatmiskulule.

 

Kohaletoimetamine

  • Saadame kaupa pakiautomaatidesse, postiga koju ning pakume soovi korral ka kullerteenust. Eestis on meie tarnepartneriteks Omniva, Itella Smartpost, DPD. Eelistame saata Itella Smartpostiga, kuna pakiautomaadid asuvad siseruumides (tüüblid ei talu äärmuslikke temperatuuri muutusi).
  • Kui soovite kaupa tellida väljapoole Eestit, siis võtke meiega ühendust e-posti teel info@inopure.ee ja teeme teile pakkumise.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja, kui tellimuse summa on alla 100 eur ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist üldjuhul kolme tööpäeva jooksul, kuid hiljemalt ühe nädala jooksul. Ettetellimisel kaubad pannakse teele 3 tööpäeva jooksul alates toote lattu jõudmisest.
  • Kui kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame ostjat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.
  • Palun jälgi, et tellimuse sisestamisel on kontaktandmed esitatud korrektselt. Inopure ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituse eest juhul, kui see on tingitud sisestatud andmete ebatäpsusest või ebaõigusest.

 

Taganemisõigus

  • Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Seenetüüblite puhul ei kuulu tagastamisele ka pakendiga tooted, kuna tegemist on kiiresti rikneva kaubaga.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis avaldus e-posti aadressile info@inopure.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale toode).

 

Pretentsioonide esitamis õigus

  • Vale või defektiga kauba saatmisel palume pretensioon esitada 14 päeva jooksul info@inopure.ee. Pretensioon kehtib koos ostuarvega.
  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@inopure.ee.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

 

Ohutus

  • Tarbija peab olema teadlik, et seenepakul võivad kasvama hakata ka mittesöödavad seened. Tarbija peab olema enne seente tarbimist kindel, et tarbitakse ostetud seeneniidistikust kasvanud seeni. Tundmatute seente tarbimise eest Veebipood ei vastuta. Kahtluse korral kirjutada info@inopure.ee.

 

Vaidluste lahendamine

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja vahendusel aadressile info@inopure.ee
  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.